Måndag


I helgen var vi på IKEA, lite småpyssel som behövdes. Jag brukar ofta köpa ljus på IKEA, så det blev några stycken. Sedan köpte vi även några ramar, framkallade ju bilder nyligen. Så nu kommer det dyka upp lite fler foton på Novis här hemma. ♥ Vi köpte även en Antilop till Nova. Trip trappen är ju lite för stor ännu. Men denna funkar jättebra och Nova sitter så fint. Å så har jag äntligen köpt nya blommor till köksfönstret, jag älskar hortensia. ♥

Köpte även en bred/tjock ram som jag ska sätta in Novas hand/fotavtryck.

Annars idag har jag haft en smågnällig bebis här hemma. Så idag har det blivit mycket bärande, puh. Men nu kom Novas pappa hem, så nu får han bära. Jag ska nämligen strax iväg på Hjärt/lungräddningskurs för små barn del 2, om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0