Löpning

Äntligen, äntligen, äntligen... För första gången på länge fick jag ta på mig träningskläderna. Nu vågade jag mig nämligen på första löprundan efter graviditeten och efter Novis kom. Efter BM besöket så ville de att man skulle vänta med löpningen så länge som möjligt. Men nu får det vara nog kände jag. Har längtat såå efter att få springa igen. Det var galet jobbigt.... MEN de gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. Jag sprang hela min planerade runda. Cooper & Albus fick såklart springa med också. När jag kom in blev det lite styrketräning med. Jag stretchade en hel del, men jag gissar ändå på att jag kommer ha vääääldigt mycket träningsvärk imån. Kroppen är ju inte van vid träningen ännu. I somras kunde jag ju knappt gå... Snacka om dålig kondis.
Men nu så äntligen, nu är jag på gång igen!


Här har ni mig i mina vinterträningskläder.
Långa löparbyxor, favvo rosa träningströja från Craft och min gamla svarta väst. Super att springa i. Dessutom mössa och vantar från Nike, man ser lite lustig ut, med de är himla bra. ;)


Kommentarer
Postat av: Coquina

Vad duktig du är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för lilla Nova =)

2012-01-12 @ 23:23:16
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Va fin och sportig du ser ut! Jättestrongt av dig att sätta igång med löpningen igen, men kör försiktigt, du måste vara rädd om dig... <3 Puss o kram <3

2012-01-13 @ 12:44:48
Postat av: Mia

duktiga du!! ser jättebra ut tycker jag, snyggt med rosa till det svarta med (man behöver ju inte se ut som blä för att man ska svettas heller tycker jag hihi). Springer inte själv alls numera (syns inte va hehehehe), ledbanden är hur uttänjda som helst o jag trampar snett jämt ... promenera kan jag ju börja med förstås ;-D



Trevlig helg till lilla familjen på framsidan ;-D

2012-01-13 @ 13:28:18
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh duktiga du, var ute på långpromenad med Greven den stora hunden- Vår Dobbis och sedan ikväll blir det en runda med den lille,löprunda...på söndag gymmet;) Du komemr väl o hejjar på mig på göteborgsvarvet i maj?

2012-01-13 @ 14:51:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: HANNA

hur har dagen vart än så länge? :)

2012-01-13 @ 17:16:50
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0