Rena Vovvar


Idag var det sol här i Göteborg, igen. Såå härligt, det kan jag absolut vänja mig vid. Jag, Nova och Cooper & Albus gick långa rundan idag och var borta i 2 h. Dock var det lite geggigt på vissa ställen, så när vi kom hem fick vovvarna duscha. Vilket de inte alls tycker om... Som ni säkert kan se själva på bilderna ovan. ;) Men nu är de rena och mysiga iallafall. Sedan har jag fått fixat en del och tvättat så nu är det skönt att det är helg.

Imån ska jag, prinsen och Nova på 1 års kalas. Tänk att fylla 1 år, det är stort.

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh sötisarna! 12 maj är loppet;)

Yes en rosa bokad till rosa dig;)Åh tänk när Alfred fyller 1 år i mars jösses liksom!!

2012-01-14 @ 16:08:44
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0