Juni

OJ, så dåligt uppdaterat det var här... skärpning! Nu är det iallafall juni, härligt!

I helgen hade vi fullt upp då vi hjälpte min lillasyster att renovera hennes nya lägenhet. Tanken är att hon ska flytta in i veckan, så nu får vi gångavstånd dit. Nova var med och fixade i helgen, men var mest frustrerad över att hon inte kunde busa omkring på golvet.

Igår kändes lillskruttan inte riktigt som vanligt, hängig och mammig och ovanligt trött. Dessutom var hon glödhet, vilket visade sig vara feber. Jag tyckte såå synd om min lilla tjej. Så det var bara att vara hemma och mysa och ta det lugnt som gällde, och så även idag tyvärr. Tisdag är ju annars vår obligatoriska mammor & bebisar dag. Idag verkar febern vara lägre iallafall, så vi hoppas att den försvinner. Jag funderar på om det kan ha med tänderna att göra? Förra veckan kikade den första tanden upp och nu är den andra på gång.


Igår fick Nova borsta tänderna för första gången. (Bild från Instagram)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Åh, så sötgodhärlig <3 Tycker jag känner igen henne i en tjej för ca 24 år sedan... ;o)

Både Lucas &Melinda fick feber (o ont i magen) när de fick sina tänder... Vad läkarna o BVC än säger...(?)

Puss

2012-06-05 @ 14:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0