Härlig dag


Idag har vi haft Novas moster Linnea på besök. Eftersom det var strålande sol gick vi en långpromis. De gäller att njuta av solen så fort den kikar fram. Idag har Nova haft en blå body på sig för först gången, matchat med rosa då såklart. ♥

I fredags så var vi på Baby & Barnmässan här i Göteborg, tillsammans med en del av mammagänget. Det var galet mycket folk... Men Nova skötte sig fint, min duktiga tjej. Tänkte att jag skulle visa några grejer som jag köpte. Sedan fick vi en del gratisgrejer med, alltid välkommet.

Om någon har missat det så är det så att jag gillar många av Elodie Details grejer... Å eftersom de hade mässpris på alla sina grejer så blev det självklart lite till Nova... Dregglis, napphållare och en StrollerPal.

Till min Nova blev det en Nova Star tröja.

Tidigare i veckan fyndade jag denna fina kjolen, även den Nova Star. Sååå fin tycker jag, Novas första kjol. ♥ Köpte den i stl 74, tänke så hon kan ha den till vår/sommaren sedan med.

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Åh vart köpte du kjolen?



Hoppas allt är bra med er!!!!

2012-03-06 @ 09:15:18
URL: http://Http://jenkan.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Så mkt fint du handlat!Ja det är svårt det där. Nuförtiden så tycker Alfred det är helt ok att åka bil ålänge han har ngt att pilla med, har ju alltid kört själv med honom i bilen då fästman jobbar mkt förutom på helgerna då åker vi ju ihop,hehe..men visst har man fått stanna och stoppa i nappen;)

Ja båt är underbart särskilt när vi bor som vi gör, vi har en båt redan men vill ha en större nu med Alfred osv;)

2012-03-06 @ 18:27:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Såå snygga grejer! Älskar leoparddregglisen ;)

2012-03-07 @ 13:03:40
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0