Kosläpp



Kalven på bilden längst ner till vänster är ju fööör söt! Det fanns massor med fina små kalvar som man kunde klappa. Notera även Novas reaktion på bilden längst ner till höger. Hon var jätteglad när alla kossorna busade omkring!

Sedan åt vi lunch/fika i de underbara vädret. Nova tycker redan om picknick, precis som resten av familjen.

Sedan blev kossorna trötta och vilade sig i gräset. Dessa två var för söta tycker jag...

Det blev som sagt en heldag ute. För efter Kosläppet åkte vi hem och hämtade vovvarna och fortsatte ut till havet. Såklart skulle vovvarna få vara med och njuta av det härliga vädret. Framförallt när det var Coopers födelsedag. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Mysigt med kosläpp!Ännu roligare med hingstsläpp;)

Jaaa helt underbar båt verkligen! Yes så fort vädret är bra så vet du vad vi gör;)

2012-05-02 @ 19:49:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: ja näe usch tycker det känns skit jobbigt, men Alva verkar trivas och jag trivs jätte bra med dagiset och pedagogerna så det ska nog gå toppen, värst är det för mig och min seperationsångest från mina guldklimpar!



Haha ja visst var det fint, tycker stjärnor är så himla fint så det har blivit en del sånt på sistone passar så bra när de dessutom går på stjärnan ;)



Åh jag vill också på kosläpp, tycker så himlans mycket om kor, hade en egen hos min mormor när jag var liten. En vit med prickar på. :) Såg ut som en toppen härlig dag! kramar

2012-05-02 @ 22:28:04
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: Lillis

Goda ni <3 skoj! Puss

2012-05-04 @ 08:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0